Bestellen & product info
Uw bestelling kunt u eenvoudig telefonisch of via onze bestellap doorgeven.
Benieuwd naar ons assortiment? Klik hier om ons assortiment te bekijken.
Wij hebben een aparte glutenvrije rubriek in onze bestelapp, deze producten worden apart voor u gebakken. Via onderstaande link komt u direct in onze bestelapp
Tips voor onze bestelapp:
- Heeft u een opmerking over uw bestelling of mist u iets in onze bestelapp?
Dan kunt u een opmerking bij uw bestelling achterlaten. - Betalen in de app? Hiervoor heeft u keuze uit 2 mogelijkheden, Ideal of contant.
– Ideal, LET OP + €1,00 transactiekosten
– Contant, u kunt uw bestelling afrekenen bij het afhalen van uw bestelling. Dit kan zowel met pin als contant, zonder bijkomende kosten. - Wanneer u in de app kiest voor contant betalen krijgt u de optie om gepast te betalen of aan te geven met hoeveel u wilt betalen. Met deze optie hoeft u niets te doen
- U kunt bestellen wanneer het u uitkomt en afhalen op het door u gekozen tijdstip.
Wanneer u kiest voor de optie ‘zo snel mogelijk’, zal uw bestelling met ca 10 minuten klaar staan.
Glutenvrij & Allergenen
De allergenenlijst voor onze producten is aanwezig in ons bedrijf, vraagt u hier naar aan de balie dan kunnen wij u deze tonen. In de bereidingsruimte worden ook niet allergenenvrije producten verwerkt, producten kunnen derhalve sporen van bevatten. Aan de allergene vrije producten kunnen geen rechten worden ontleend.